Thursday, February 19, 2015

SPRAY TERUS GLOWING DENGAN GLIMMERS QUEEN SPRAY




SPRAY jer TERUS GLOWING !!

WOW MUDAH SANGAT !!! hanya 3 SAAT ?

Flawless sepanjang hari? Macam br lepas TOUCH UP

Spray saja sis terus GLOWING.mudah sangat dimana2 pun boleh
* Mesti ada yang tertanya- tanya anda pakai apa pada muka ???nampak GLOW lain macam !
JAWAPAN SAYA : Dengan menggunakan Glimmer Queen Spray muka saya GLOWING ! FLAWLESS ! BRIGHTNESS sepanjang hari. Tidak perlu beli produk mahal untuk kekalkan makeup.Tak perlu bg bedak lg atau nk torch up lepas lunch
-------
DULU saya mencari-cari penyelesaian untuk menampakan muka makin glowing.
SEKARANG saya dah jumpainya!
.........
WAJIB ade dalam handbang saya. Sebab ia kecil shj!
>>Nak tidur pun boleh spray !
>> Lepas make up boleh spray ! 
>>Muka bercapuk dgn foundation pun boleh spray !
>> Muka terlalu berminyak pun boleh spray ! 
>> Nak jumpa client x sempat touch up cuma spray saja kan pun BOLEH !
>>Dapat kecutkanJERAWAT dan pudar JERAGAT & PARUT
>>Ia juga dapat memudarkan parut & dapat bantuan sunblock serta merta pada wajah
--------
MUDAH ! CEPAT ! BERKESAN !

HANYA RM45sM/RM50ss
FREE POSTAGE!!!
_______________
(WHATSAPP/SMS) "GLIMMERS SPRAY" ke 013 211 8999 sekarang!







No comments:

Post a Comment